Poprawa sylwetki

TBC
TBC polega na rzeźbieniu mięśni całego ciała. Odpowiednio dobrane ćwiczenia aerobowe wykonywane w rytm szybkiej muzyki dyskotekowej zwiększą wydolność fizyczną organizmu, wzmocnią siłę mięśni oraz poprawią koordynację ruchów.W zajęciach TBC mogą brać udział osoby w każdym wieku.

BPU
Ćwiczenia przeznaczone dla wszystkich, stawiające nacisk na wybrane partie ciała nóg, pośladków i brzucha. Ćwiczenia wykonywane przy pomocy różnych narzędzi typu piłki, gumy sportowe, stepy.

Płaski brzuch
Zajęcia, w których główny nacisk położony jest na rzeźbienie mięśni brzucha. Intensywny trening pomoże spalić zalegającą w tej części ciała tkankę tłuszczową.

Body Ball
Ćwiczenia wzmacniające i relaksująco-rozciągające. Grupa ćwiczeń równoważnych, podczas których można siedzieć na piłce, leżeć na niej przodem lub tyłem albo opierać się o nią bokiem. Szukanie balansu podczas tych pozycji wzmacnia mięśnie odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy (mięśnie posturalne).
Trening BODY BALL poprawia umiejętność czucia ciała w przestrzeni, czyli propriorecepcję. Ćwicząc z piłką można rozwijać sprawność całego organizmu lub tylko wybrana partie ciała np. brzuch czy pośladki. Zajęcia z piłką nie należą do form bardzo intensywnych, ale trening ten może przynieść wiele korzyści. Idealne dla kobiet mających problemy z kręgosłupem.

Body Shape
Trening obejmujący wszystkie partie ciała. Przy wykorzystaniu przyborów typu: hantle, maty, piłki, gumy. Wzmocnione i ujędrnione zostają wszystkie mięśnie.

Body Toning
Body toning- ćwiczenia wybranych grup mięśniowych, kształtujące ramiona, biodra, pośladki, nogi i brzuch; podnosi kondycję, ćwiczenia wzmacniają i ujędrniają mięśnie przy użyciu przyborów tj: taśmy, piłki, hantle itp.

Trening Funkcjonalny
Trening Funkcjonalny- to trening ukierunkowany na funkcjonalny ruch, czyli możliwość jego wykorzystania w życiu codziennym. Ruch ten odbywa się we wszystkich płaszczyznach i angażuje całe ciało. Ćwiczenia aktywizują nie tylko ciało ale i umysł. Trening jest ciekawy i kreatywny oraz urozmaicony wieloma przyborami tj. hantle, obciążniki, stepy itp.

Trening obwodowy
Ma na celu poprawe kondycji, spalanie tkanki tłuszczowej oraz pracę nad wzmocnieniem wszystkich grup mięśniowych. Ćwiczymy na kilku stacjach po kolei. Cwiczący przechodzi kolejno z jednej stacj na następną i na każdej ćwiczy około minuty.Instruktor czuwa nad poprawną techniką ćwiczeń i motywuje do dania z siebie wszystkiego :) Na tych zajęciach napewno nie będziesz się nudzić !Praca na czas, w tempie, ze zmianą stacji (ćwiczeń) pod okiem instruktora zapewni Ci nie tylko świetną zabawę, ale także porządny trening całego ciała.